Urząd Gminy Mniszków

Deklaracja dostępności Aktualności Zdjęcia Kontakt BIP
obrazek nagłówka 0
Zalew Sulejowski - Zarzęcin
obrazek nagłówka 1
obrazek nagłówka 2
Zalew Sulejowski - Zarzęcin
obrazek nagłówka 3
Zalew Sulejowski - Zarzęcin
obrazek nagłówka 4
Zalew Sulejowski - Zarzęcin
obrazek nagłówka 5
Zalew Sulejowski - Zarzęcin
obrazek nagłówka 6
Konstantynów - w oddali Błogie Rządowe
obrazek nagłówka 7
Widok z ul. Polnej w Mniszkowie
obrazek nagłówka 8
obrazek nagłówka 9
Błogie Rządowe - dolina Radońki
obrazek nagłówka 10
Kościół w Błogiem Szlacheckim
obrazek nagłówka 11
Mniszków
obrazek nagłówka 12
Rezerwat Błogie
obrazek nagłówka 13
Biblioteka w Mniszkowie
obrazek nagłówka 14
Kościół w Błogiem Szlacheckim
obrazek nagłówka 15
obrazek nagłówka 16
obrazek nagłówka 17
Konstantynów
obrazek nagłówka 18
obrazek nagłówka 19
Droga Błogie - Stoczki
obrazek nagłówka 20
Droga Błogie - Stoczki
obrazek nagłówka 21
Kościół w Błogiem Szlacheckim
obrazek nagłówka 22
Park Dworski w Mniszkowie
obrazek nagłówka 23
Park Dworski w Mniszkowie
obrazek nagłówka 24
Droga Błogie - Stoczki
obrazek nagłówka 25
Gminna Biblioteka Publiczna w Mniszkowie
obrazek nagłówka 26
obrazek nagłówka 27
Stadion LKS Mniszków
obrazek nagłówka 28
Orkiestra dęta
obrazek nagłówka 29
baner 77
Szukaj
baner 210
baner 191
baner 168
baner 81
baner 16
baner 11
baner 201
baner 177

Stronę odwiedziło

19354106

gości

Liczba osób online

5
Portal gminy Mniszków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
PDF

Logo

OPOCZYŃSKIE OŚRODKI PRZEDSZKOLNE”

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

DN. 03.10.2011 r.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

 

Gmina Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel.44 756-15-22, e-mail: , www.mniszkow.pl

 

  1. Wskazanie sposobu (trybu) udzielenia zamówienia;

Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu:

- rozeznanie cenowe*,

- zapytanie ofertowe*,

- negocjacji z dostawca*.

 

  1. Tytuł projektu, który Zamawiający realizuje: Opoczyńskie Ośrodki Przedszkolne

 

  1. Nazwę osi priorytetowej i działania: Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencje w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

    1. Wyłonienie dostawcy materiałów informacyjnych dla rodziców .

    2. Rodzaj zamówienia: usługi.

3) Na przedmiot zamówienia składa się: opracowanie, skład, wydrukowanie (kserowanie), złożenie i oprawa w miękkie okładki 140 (po ok. 60 stron)

kompletów materiałów informacyjnych z problematyki wychowania dzieci w wieku przedszkolnym.

4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): „Materiały informacyjne - broszury”-

CPV 22150000-6 Broszury.

 

  1. Opis sposobu obliczania ceny: cena stanowić ma iloczyn stawki za jedną szt. i liczby szt. Do tak obliczonej kwoty należy doliczyć podatek VAT w obowiązującej wysokości. Całość stanowi cenę ofertę.

 

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: cena 100%.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: do 23-12-2011 r.

 

  1. Informację o przyznaniu dofinansowania ze środków właściwego programu oraz Budżetu Państwa; Zakup finansowany jest w 86% ze środków unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 13% z Budżetu Państwa.

PDF
DRUKUJ
baner 45
baner 146
baner 46
baner 145
baner 47
baner 147
baner 48
baner 148